بسته اخبار حوادث قزوین امروز هشتم خرداد ماه؛

۲ کشته در حادثه رانندگی  /کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هشتم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر تصادف سواری تاکسی سمند با کامیون کشنده در آزاد راه قزوین-زنجان بعد از روستای قره باغ، راننده سواری به شدت مصدوم شد و ۲ سرنشین آن هم بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ ذاکری منش افزود:  کارشناسان مربوطه علت حادثه را خواب آلودگی راننده سواری تاکسی و عدم توجه به جلو اعلام کرده اند.

وی با تاکید بر رعایت قانون و استفاده از سرعت مطمئنه، از مردم خواست تا در صورت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

کشف ۲ کیلوگرم حشیش از مسافر اتوبوس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:  ماموران مستقر در عوارضی شماره ۲ حین کنترل خودر‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی افزود: ماموران در بازرسی از چمدان یکی از مسافران، دو کیلوگرم حشیش کشف و وی را دستگیر کردند.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بویین زهرا

فرماندهی انتظامی بویین زهرا گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی و ایجاد ایست و بازرسی‌ها در نقاط مختلف موفق به دستگیری ۸۴ سارق و ۷۸  معتاد و ۶ قاچاقچی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: توقیف ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و کشف یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف ۴۸ کیلو و ۴۶۳ گرم انواع مواد مخدر، کشف آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر،   ۴ قبضه سلاح گرم غیر مجاز از دیگر توفیقات پلیس در این طرح بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار